Thoughts


Jag sitter som vanligt och grubblar om nätterna, helst då det inte finns så mycket annat att sysselsätta sig med denna händelselösa natt.

Jag famlade runt i mitt kök, på jakt efter något att tillfredsställa min hunger med då jag plötsligt inser att jag kommit fram till vad jag tycker om sex. Inte bara som helhet utan också vad det kan betyda för olika individer.
Människor har oftast ett syfte när dem beslutar sig för att hoppa i säng med en annan person, kanske för att glömma något grinigt ex eller personen du aldrig lyckades fånga. Somliga ligger för att få något i utbyte av det, som kanske droger eller jakten på någon slags tillfällig bekräftelse.
Alla har väl sina anledningar? och jag tycker verkligen inte att någon av dessa är mer fel eller rätt. De människor jag tycker synd om är väl de som har sex utan något syfte alls? Som bara finns där och gör det för att de råka befinna sig på "fel" plats vid fel tillfälle. Det måste väl vara meningslösheten sammanfattad i ett stycke?







Kommentarer
Postat av: Eric Eggestig

Good point där, M. Det finns så många avsikter med ämnet..

2010-06-24 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0